شركت عرف ايران
ورود به سایت
جستجو
DNNArticle - Article View
کمينه
صادق خلیلی ضمن مصاحبه با خبرگزاری نسیم افزود: در علام راهنمایی و تابلوهای تولیدی، هیچ غلط املایی وجود ندارد  
مدیرعامل عرف ایران: در علام راهنمایی و تابلوهای تولیدی، هیچ غلط املایی وجود ندارد / صادق خلیلی افزود: گاردریل‌های تولیدی این شرکت برای شهرداری تهران مطابق استاندارد جهانی است/ ماندگاری رنگ‌های خط‌کشی خیابان‌ها به پنج سال افزایش یافته است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، صادق خلیلی شب گذشته در سیزدهمین شبگردی اصحاب رسانه که به میزبانی عرف ایران انجام شد، با بیان اینکه این شرکت 23 سال سابقه فعالیت در حوزه خط کشی خیابان ها و بزرگراه ها و نصب علایم راهنمایی و رانندگی دارد، گفت: هر سال به صورت آماده باش در راستای افزایش امینی و آماده سازی شهر کارهایی را در دستور کار داریم.
مدیرعامل شرکت علائم راهنمایی و فنی ایران درخصوص خط کشی های سطح خیابان ها و نصب علایم و تابلوها اظهار کرد: اگر رانندگان به جانمایی تابلوها توجه داشته باشند بی شک تصادفات شهر تهران به حداقل کاهش می یابد.
وی با بیان اینکه یکی از دلایلی که تصادفات زیاد است عدم توجه رانندگان به علایم راهنمایی و رانندگی است،تاکید کرد: به صورت اجرایی عهده دار انجام خط کشی خیابان ها هستیم اما تعیین مکان خط کشی ها در خیابان ها و بزرگراه ها توسط شهرداری های مناطق انجام می شود.
خلیلی درخصوص حجم پروژه مهرماه این شرکت که با هزینه 25 میلیارد تومان اجرا می شود، افزود: بازسازی علایم و خط کشی ها فروردین و اردیبهشت ماه آغاز می شود.

وی درخصوص پروژه صدر ادامه داد: صفر تا صد پروژه صدر شامل علایم هشدار دهنده، گاردریل ها و خط کشی ها توسط شرکت عرف ایران انجام شده است. همچنین ساماندهی خطوط BRT نیز جز مسئولیت های ما بوده اگرچه در سال های اخیر به شرکت های خصوصی نیز واگذار شده اما تجربه نشان داده متاسفانه از کیفیت لازم برخوردار نبوده است. 
مدیرعامل شرکت علائم راهنمایی و فنی ایران با بیان اینکه بخشی از محصولات وارداتی و بخشی تولیدی داخل است، اظهار کرد: حتی در گاردیل هایی که نصب می شود از ورق های فولادی که توسط فولاد اصفهان تولید می شود، استفاده می کنیم زیرا آلیاژهایی که در ورقه ها مورد استفاده قرار می گیرد در بحث تصادفات به شدت اثرگذار است.
وی با اشاره به اینکه رقابتی شدن بازار بیشتر به نفع شرکت هاست، ادامه داد: رقابت در صورتی مناسب خواهد بود که قطعا کیفیت کار بالا برود. زیرا سازمان های نظارت کننده و سازمان های متولی در امر ترافیک در کیفیت کار دقت لازم و کافی را دارند. 
خلیلی درباره رنگ هایی که برای خط کشی ها در خیابان ها استفاده می شود و در موقع بارندگی لغزنده است، گفت: رنگ های مورد استفاده چند نوع است.رنگ سرد، رنگ های گرم و رنگ های دو جزیی. ضمن اینکه برای بحث ماندگاری موادی هم به آنها اضافه می شود. در رنگ های سرد تینر اضافه می شود اما در رنگ های گرم نه و این در حالیست که تمامی موارد ملاحظات زیست محیطی در نظر گرفته می شود. درجه لغزندگی رنگ ها بستگی به ضخامت رنگ دارد. البته در رنگ های دوجزیی که اخیرا تولید داخل نیز هستند ماندگاری از 3 سال به 5 سال افزایش یافته است و سرخوردگی را به حداقل می رساند.